sobota, 14 lutego 2015

tłusty czwartek i walentynki :D

No  cóż... moje walentynki były tak "badziewne",że ażnie będę opisywać. Jedyne co dzisiaj było fajne to to, że kiedy zaniosłam kartki wlentynkowe mamie i Irkowi przerwałam ich kłótnię. To byłopiękne.
***
A jeśli chodzi o wczorajszy dzień tomimo tego, że byłto 13-go piątek to było dużo lepiej niż dzisiaj. Razem  z moimi siostrami i maą zrobiłyśmy faworki, a później przy jedzeniu ich miałyśmy niezły ubaw.

No i oczywiście bardzo odobała misię rozmowa na temat marzeń, którą przeprowadziłam wczoraj rano z Natalią. Bardzo Ci zanią dziękuję :* .
****
A jeśli chodzi o jutrzejszy dzień to razem z Natalią i Eweliną jediemy do Marka. Otatnio widziałam go jakiś rok temu, alemam nadzieję, że nie zaczniemy się od razu kłucić :D.


Jutro niedziela,więć życzę Wammiłego dnia a w szczególności osobom, które mieszkają na Śląsku- jutroostatni dzień ferii :D

Miłego wieczoru.
Pozdrawiam.  

1 komentarz:

  1. No tak dziś ostatni dzień ferii i musimy go dobrze wykorzystać. Ale fakt, Marek się zdziwi jak cię zobaczy :D

    OdpowiedzUsuń